torsdag 3. november 2011

Vandrende lik og norskoppgaver

Hei og velkommen til min relativt sære Norskblogg!
Alle og en hver er hjertelig velkommen til å lese alle de forskjellige tingene som blir lagt ut her.
Før du bestemmer deg for at dette høres super kjedelig ut fordi det har ordet Norsk i seg, må jeg få fortelle hva jeg faktisk skal gjøre.
I denne bloggen skal jeg legge ut forskjellige norskoppgaver, tekster og ting og tang om bøker jeg leser.
... Faktisk så høres det kanskje ikke så spennende ut uansett, men det skal jeg prøve å gjøre noe med etter hvert.

Den første Boken jeg skal gå i gang med å lese (og skrive om) er John Ajvide Lindquists bok "Håndtering av de udøde". Dermed blir plutselig de neste norsktimene fylt med hundrevis av nylig avdøde lik; som på en eller annen måte har våknet igjen. De har bare et felles mål; å komme seg hjem.

Dette Høres jo utrolig koselig ut, og jeg satser derfor på at folk kommer til å fortsette å lese bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar